Söndagssvammel

Lite dålig uppdatering den här helgen känner jag, men men.

Ja.. vad har jag att säga? Imorgon är det ju skola, ett uttryck som ni kanske är bekanta med. Stället med böcker och lärare ni vet. Hade en svenskainlämning förra tisdagen som jag inte ens börjat med, eftersom jag glömde alla böckerna i skåpet i fredags. Jag hade ju kunnat åka och hämta dem men då måste jag ju åka buss två mil och sen tillbaka två mil med en tung väska. För jobbigt. Och så kunde jag ju ha gjort den innan den skulle lämnas in, men jaja det blev som det blev.
Så sa en kille till mig en gång, att "det bara blev som det blev!". Då blev jag irriterad och svarade att "Ingenting bara 'blir som det blir', det blir som man gör det". Då fick jag lite tyst på honom minsann. Hjälp vad mycket drama det var med den killen. Och samtidigt var det ingenting alls. Aldrig träffat en blygare kille i mitt liv. Men söt var han.
Annars händer inte så mycket. Jag känner att jag inte är så bra på det här med att blogga. Har ju ingenting att säga. Eller jag har massor att säga men glömmer så fort jag loggar in på datorn. Undrar om det är normalt med så här otroligt dåligt minne som jag har? Är alla så borta hela tiden eller är det bara jag?
Nu ska jag snart duscha och kolla på film. Sen ska jag sitta uppe halva natten för att vara först att gratta min fina vän som fyller år imorgon. Men vad gör man inte för sina vänners skull? Och jag menar självklart gratta på facebook, men det behöver man knappast säga i dagens samhälle.
Nej, nu vet jag inte vart min poäng med det här inlägget tog vägen. Ska göra er en tjänst och sluta för den här gången.
Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0