Godmorgon

Inatt drömde jag att jag planterade ett plommonträd i min trädgård. Jag älskade mitt träd och skötte om och gjorde fint varje dag. Men så en dag kom grannen högg ner mitt träd. Hon sa att det var för att nu kunde hon inte längre klättrada upp på taket, runt huset, sänka sig ner till badrumsfönstret,sätta sig och därifrån se Ica Maxis öppettider. Sen vet jag inte vad som hände efter det, jag var nämligen tvungen att hasta iväg och hämta min 10-åriga dotter i skolan. Jag vet inte vad ni tycker men enligt mig är det ganska imponerande att ha lyckats föda barn när man var sex år.

Och mognadspoäng för hela drömmen tycker jag faktiskt. Jag menar, trädgårdar och ungar. Hallå eller. Jag borde drömma om sprit och killar. Eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0